onsdag 21. oktober 2009

Mårn døh!


Onsdag kl. 22.07 på trikk 17 til Ljabru. "Får jeg se gyldig billett?" Nei, det får du ikke.. FOR JEG HAR FAEN IKKE GYLDIG BILLETT! JEG HAR FAEN IKKE BILLETT EN GANG!
"Nei-vel. Vil du betale 750,- her eller vil du få giro tilsendt i posten på 900,-" Om jeg VIL betale mer for å få giro tilsendt i posten?!? Skal jeg fortelle deg hva jeg vil?! Jeg vil nappe ut alt kroppshåret ditt med pinsett!! DET vil jeg!
Det er vel en fin jobb det her? Spør jeg kameraten på en sånn måte man gjerne blir når man er pokka nødt til å betale en betydelig sum, UFRIVILLIG! "Ja, det er en fin jobb det her. Er ikke alle som reagerer sånn som du gjør vettu. Men nå er jeg snart ferdig for kvelden" Smiler han.
"Vel, her skal jeg av. God tur videre da gutter."

Kortet mitt ble selvfølgelig avvist.

2 kommentarer:

  1. Godt å se at svindlere og snyltere blir tatt!
    Ikke rart det koster penger å kjøre kollektivt her i byen.

    SvarSlett